اگر معماری داخلی محیط شما به گونه ای بود که نمی توانید در آن گلخانه داشته باشید حتما از چند گلدان و گل کوچک در کنار میز خود و همکارانتان برای ایجاد محیطی هر چند کوچک اما سبز  استفاده کنید.جدا از زیبا تر شدن محیط باور داشته باشید که گیاهان تولید کننده انرژی های مثبت هستند و می توانند روحی تازه به محیط کاری شما بخشند.

طراحی اتاق کار با مبله کردن آن:

معمولا بیشترین نمایی که می توان به یک دفتر کاری داد با نوع مبلمان و میز و صندلی هایی است که برای ان به کار می بریم.دکوراسیون دفتر کار شما با داشتن مبلمانی شیک قطعا بسیار بیشتر از قبل به چشم می آید و از نظر مراجعه کنندگان وجود یک دکوراسیون لوکس برای دفتر کاری نشانه اعتبار تجاری انها می باشد.دیزاین توسط مبلمان معمولا یکی از اصولی است که برای همه نوع دکوراسیون اداری به کار گرفته می شود و همیشه تاکید زیادی بروی آن بوده است.

همگونی رنگ وسایل با دیوارها و … :

سعی کنید محیط کاری شما دارای یک نظم در رنگ بندی وسایل ولوازم باشد. رنگی که برای کف پوش ها و سقف و دیوارها در نظر گرفته اید باید دارای ارتباطی منطق با نوع مبلمان و وسایل محیط کاری شما داشته باشد. معمولا برای دکوراسیون شرکت این مورد دقیقا رعایت می شود چرا که در ذهن مشتری و مراجعه کننده زمانیکه محیط شما دارای بی نظیمی در رنگ ها باشد باعث ایجاد تردید و صلب اطمینان از شما خواهد شد.شما می توانید تنها با رعایت همین چند نکته که خدمتتان اعلام کردیم برای خود محیطی بسیسار جذاب و پر انرژی و در عین لوکس و شیک را پدید اورید. حتما نیاز نیست تا هزینه های بسیار سنگینی در جهت اجاره یک دفتر شیک کنید. با کنار هم قرار دادن موارید که عرض کردیم خودتان می توانید محیطی شیک و بی نظیر را خلق نمایید.

بعد از نور پردازی عامل بعدی که بسیار مهم است رنگ به کار رفته در محیط است.باید با توجه به فعالیتی که قرار است در آن محیط انجام شود از رنگی مناسب استفاده نماییم.قطعا برای طراحی اتاق کار بایداز رنگ های اارمش بخش و برای دکوراسیون یک محیط تجاری از رنگ هیا سر زنده و انرژی بخش می بایست استفاده شود.پس در واقع یک دکوراتور حرفه ای باید هم به علم رنگ ها و هم به علم فنگ شویی و هم به علم نورذ پردازی به نوعی تسلط داشته باشد تا بتواند دست به خلق اثری جاودان بزند.

مجموعه فنی و تخصصی آرک مایان نیز با توجه به این موضوع سعی کرده تا در گروه خود برای هر مبحث از بهترین و ماهر ترین افراد استفاده نماید و در واقع زمانیکه پروژه دکوراسیون داخلی ارگان و یا شخصی را به عهده می گیریم همه جوانب موضوع را رد ان به بهرتین شکل ممکن با ساتفاده از افراد متخصص ان رشته در نظر خواهیم گرفت.یکی دیگر از فاکتورهای مهم در میزان موفقیت یک دکوراسیون می تواند نوع متریالی باشد که قرار است در ان پروژه مورد استفاده قرار گیرد . و این به میزان بودجه شما باز می گرد و اینکه چقدر می توایند برای این کار هزینه نمایید. البته این را هم متذکر شویم اگر بهترین متریال دنیا هم استفاده کنیم اما در نحوه چیدمان و به کار گیری صحیح ان دچار مشکل شویم به طور قطع موفقیت چشم گیری رد ان پروزه نصیب ما نخواهد شد.

شما نیز اگر به دنبال رحی خاص برای دکوراسیون داخلی محیط خود هستی و به دنبال بهترین ها می باشید پیشنهاد می کنیم حد اقل یک بار به صورت حضوری به دفتر ما تشریف بیاورید و جدا از اینکه از تمامی نمونه کارهای ما دیدن خواهید کرد با پیشنهاد های ویزه خیره کننده ای کمه برایتان داریم قطعا می تواینم شما را در اینکه پروزه تان را به شرکت ما واگذار نمایید قانع کنیم.ما همیشه سعی کرده ایم تا در کنار بالابردن کیفیت در طراحی و دکوراسیون قیمت های مناسبی هم به مشتریان ارائه دهیم.

مبحص طراحی اتاق کار شاید از این جهت بسیار مورد توجه است که در واقع مهمترین عامل تایین کننده کلاس محیط مورد نظر است . هر چقدر که معماری به کرا رفته درست و صحیح باشد و هر چقدر که متریال های استفاده شده در جه یک باشند اما اگر چیدمان و نور پردازی و رنگ امیزی محیط مناسب نباشد در واقع شکستی بزرگ در ان دکوراسیون محسوب می شود.ما با توجه به رعایت تمامی جوانب سعی خواهیم کر اگر پروژه ای را عهده دار شیدم در ابتدای امر از خواسته های مالک دقیقا اطلاع بیابیم و سعی کنیم با انچه که شما در ذهن دارید خود را منطبق کرده و هم اکنون با یک تصویر سازی صحیح میوتوان امیدوار بود که در نهایت طرحی که برای دکوراسیون داخلی شما ارائه می دهمی مورد رضایت اطر شما خواهد بود.

نوشته شده توسط مهران در 9:21 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

دوشنبه نهم آذر ۱۳۹۴

خاطرات یک دوست

دکوراسیون اداری

شما چگونه باید باشد؟

دکوراسیون اداری شما را مطابق با استاندارد روز برایتان تغییر خواهیم داد.همه ما بی شک در طی روز تلاش می کنیم و دوست داریم در نهایت در پایان به آرامشی بی نظیر دست یابیم.یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در ایجاد آرامش برای ما انسان ها بسیار دخیل باشد بی شک نوع طراحی و دکوراسیون داخلی محیطی است که در آن زندگی می کنیم.اگر نحوه رنگ امیزی و نوع چیدمان و طرح های به کار رفته بر اساس اصول روانشانسی و علمی باشد دقیقا می تواند به ما در جهت به دست اوردن انرژی های از دست رفته مان که در طی یک روز صرف کرده ایم کمک فراوانی کند و به ما انرژی دوباره ببخشد.مهمترین فضایی که باید به فکر آن باشیم به نظر میرسد که فضای منزل است. فضایی که تشکیل دهنده کانون یک خانواده است و می تواند در روحیات و خلق و خوی افراد خانه تاثیر گذار باشد. به علاوه اینکه شما بخش مهمی از شبانه روز را رد خانه تان سپری می کنید پس باید برایتان بسیار مهم باشد که قرار است از چه دکوراسیون داخلی استفاده نمایید.البته این موضوع را می توان برای هر محیطی در نظر گرفت مثلا کارمندان که تقریبا یک سوم از وقت خود را اداره شان صرف می کنند می توانند با ایجاد یک دکوراسیون اداری متناسب به خود و ارباب رجوه در رسیدن به آرامش بیشتر کمک نمایند.

این روزها بر عکس گذشته توجه زیادی به مباحث طراحی و دکوراسیون داخلی می شود و اهمیت این موضوع برای افراد بیشتر زا قبل مشخص شده است.یکی از مهم ترین مواردی که در این زمینه می توان کار کرد مربوط می شود به دکوراسیون اداری.دقیقا از اسمش مشخص است که قرار است طراحی و دیزاین را برای یک نهاد دلوتی و یا خصوصی انجام دهیم و قطعا باید در انتخاب متریال ها و حتی نوع چیدمان با زمانی که قرار است برای دکوراسیون منزل  کار کنیم متفاوت تر باشیم.البته این را بگوییم که در عمل نباید از هدف اصلی دور بمانیم .همانطور که در مقالات پیشین نیز اشاره کردیم هدف از دکوراسیون این است  که محیط شکیل و زیبا و با کاربری بالا باشد. حال اگر محیط ما اداری است باید کاربری کارکنان و مراجعه کنندگان بالاتر رود همچنان که محیط را زیباتر می کنیم.

باید سعی شود در معماری داخلی که قرار است برای محیط های اداری به کار رود  علاوه بر اینکه فضایی رسمی و اداری را تداعی می کند به موازات ان فضایی دوستانه و صمیمی هم القا کند و در ان ارباب رجوع احساس آرامش خاطر و اطمینان را داشته باشد.در ضمن هر چقدر به آرام بودن محیط توجه کنیم در نهایت کارمندان ان اداره با حس بهترین مشغول به کار شده و قطعا راندمان کاری نیز بالاتر خواهد رفت.مثلا ایده هایی مانند به کار گیری فضای سبز برای بخش هایی از فضاهای اداری می تواند ایده ای خوب باشد و یا استفاده از متریال چوب می تواند حس  گرمی و صمیمیت محیط را افزایش دهد.

در مورد رنگ بندی که بارها اشاره کرده ایم دقیقا می تواند تاثیر مستقیم در روحیه افراد بگذارد.اگر می خواهید دکوراسیون اداری شما خسته کننده و کس کننده نباشد و کارمندان از محیط اداری خود فرارری نباشند باید بهترین و مناسب ترین رنگ ها رابرا یمحیط خود انتخاب نمایید.در مورد نحوه طراحی و معماری که قرار است در دکوراسیون مورد نظر استفاده شود نیز باید نهایت ذوق و سلیقه به کار رود تا بتواند طرحی متمایز با بقیه طرح های اداری باشد و به نوعی برای مراجعه کنندگان تازگی و زیبای خاص خود را به همراه داشته باشد.

تفاوت هایی که باید در حین اجرای این پروزه با دیگر پروژه ها از قبیل دکوراسیون مغازه و یا انواع دکوراسیون تجاری لحاظ کرد این است که محیط اداره باید دارای یک نظم و قانون خاص خود باشد و به نوعی از یک هنجار خاصی در تمام محیط مروبطه پیروی شود. در رسیدن به این هدف قطعا نوع رنگ به کاررفته و نور پردازی محیط و نوع متریال های به کار رفته در دکور می توانند عامل مهمی باشند.یک مثال می زنیم شما مثلا قصد ورورد به یک اداره را دارید قبل از ورورد حتما تجسمی از محیط داخلی اداره خواهید داشت.اما با ورود به اداره فوق ابتدا با کفپوشی نا مناسب و کثیف روبرو خواهید شدمیز و صندلی های قدیمی کاملا در ذوق  هر بیننده ای می زنند و شما دقیقا با فضایی کم نور و دل گیر روبرو می شوید.خوب شما باشید چه حسی پیدا خواهید کرد ؟کارکنان که مجبور هستند هر روز این فضار ا تحمل کنند چه حسی دارند و ایا می توان انتظار بالا رفتن کیفیت کار را از آنها داشت.؟

شاید این حرف درست نباشد اما اداره و شرکتی که نتواند در همان بدو ورود احساس خوبی را به مشتری و یا ارباب رجع منتقل کند و رضایت خاطر انها را جلب نماید بعید است در ادامه کار نیز بتواند به این مهم دست یابد.

ظرافت هایی که در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری باید در نظر گرفت بسیار متفاوت است با زمانیکه قرار است برای مثلا دکوراسیون آشپزخانه اقدام کرد.در محیط های شخصی  اگر قرار باشد برای دکوراسیون منزل و یا دکوراسیون اتاق خواب و… تصمیمی گرفته شود کاملا شخصی بوده و با توجه به سلیقفه افراد همان خانه می باشد.اما محیط اداره بسیار متفاوت است و قرار است به نوعی کار شود که تا جای ممکنسلیقه همه افراد و مراجعه کنندگان در ان لحاظ شود و باعث رضایت مندی عمومی افراد شود.

در میان اداره جات و شرکت ها شاید این شرکت ها بودند که ابتدا به اهمیت این موضوع پی برند و متوجه شدند که باید برای دکوراسیون محیط خود حتما فکری اساسی نمایند.دکوراسیون شرکت باید علاوه بر زیبای های بصری که در آن به کار گرفته می شود حتما کاربردی بوده و موجب افزایش راندمان کاری کارکنان شود.حتما دقت داشته باشید که برا کارکنان باید تا جایی که ممکن است فضایی هر چند خصوصی ایجاد کرد تا انها تمرکز کاریشان بالاتر رفته و بتوانند با راندمان بالاتری برای اداره مورد نظرشان کار و فعالیت نمایند.

حتما در هنگام اجرای پروزه اداری باید به نوع میز و صندلی هایی که قرار است برای کارکنان و مدیر اداره انتخاب شود دقت لازم را داشته باشید.همانطور که ویترین یک مغازه معرف ان مغازه است و می توانددر جذب مشتری کمک نماید دکوراسیونی که برای یک اداره و یا یک شرکت به کار گرفته می شود معرف نظم و دیدگاه های مدرن فعالیتهای شرکت است.

یکی از مهمترین عواملی که می تواند نقش تایین کنننده ای در ساختار یک دکوراسیون داشته باشد قطعا نوع معماری داخلی است که برای آن محیط به کار می رود.هر چه بتوانیم فضایی را خلق کنیم که در ان مخاطب آرامش بیشتری داشته باشد در واقع توانسه ایم رضایت خاطر ان را بیشتر از قبل جلب کنیم.این روزها در دانشگاه های معتبر در مورد مباحث طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی به صورت کاملا علمی اموزش هایی را به دانشجویان می دهند.و این امر خود نشان دهنده اهمیت موضوع است .البته شایان ذکر است که توجه به مبحث معماری داخلی هم اکنون بعد از چند دهه سکوت دوباره مورد توجه قرار گرفته است و هر روز بر اهمیت ان در جوامع مختلف افزوده می شود.

اگر در دکوراسیون داخلی و یا طراحی داخلی معماری های قدیم نگاهی بیاندازیم می بینم که سرشار است از ظرافت ها و ریزه کاری های مختلف.در هر گوشه این معماری می توان خلاقیت های مختلف را دید که زبان زد عام و خاص است.از زیبا ترین کاشی کاری ها گرفته تا انواع رنگ بندی ها و تزیینات خاص.این نوع معماری امروزه بسیار ارزشمند است و از ان به عنوان اثری تاریخی یاد می شود.

اما در مورد همه این موارد گفیتم ولی در مورد طراح و مجری طرح هم لازم است بدانید که باید دارای قابلیت برنامه ریزی باشد و بتواند روند اجاری را در دست گرفته و با تسلط و قدم به قدم برای رسیدن به هدف نهایی حرکت نماید.مجری باید بتواند حتما نظر کار فرما رادر پروژه لحاظ کند و در واقع با اصول فنی و تخصصی خود تلفیق کرده و یک تعادل ایجاد نماید.افراد موفق در این صنعت اظهار می دارند قابلیت متعادل کردن عملکرد با زیبایی، تعیین کنندۀ موفقیت یک طراح داخلی است. با وجود پیچیدگی کار، آنان که بخوبی از عهدۀ آن بر می‌آیند بسیار راضی و خشنودند.

چیزی که بسیار واضح و مبرهن است این نکته است که هر فضایی اعم از محیط منزل گرفته تا محیط کار را می توان با رعایت اصول طراحی و دکوراسیون اداری زیبا و منحصر بهف رد کرد.فقط باید رد این زمینه اولا با اصلو اولیه این کار آشنا بود و دوم اینکه داریا ذهنی خلاق و پویا بود.تسلط به علوم نور پردازی و رنگ شناسی می تواند در این زمینه بسیار به کمک شما باشد.

با افتخار همین جا اعلام می داریم که شرکت طراحی متد دیزاین آمادگی لازم در جهت ارائه انواع طراحی های مدرن و کلاسیک روز دنیا را برای شما دارد. می توانید همینک با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.